Multi-oil essence czyli poprawianie kondycji skóry

10:38:00


Dzisiaj na pierwszy ogień idzie olejek do pielęgnacji skóry. Firma Eveline Cosmetics wprowadziła owy produkt na rynek mniej więcej jakiś rok temu a tak bynajmniej mi się wydaje."Multi - oil essence" bo tak właśnie nazywa się ten kosmetyk, to olejek przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Jest to profesjonalny wyrób o szerokiej gamie zastosowania. Pomaga w znaczący sposób ujędrnić skórę, zredukować rozstępy, przebarwienia słoneczne, zaczerwienienia. Zmniejsza widoczność cellulitu. Jednak moim głównym założeniem jeżeli chodzi o przetestowanie tego produktu było sprawdzenie jak wpływa on na blizny. Czy staną się one mniej widoczne? W moim odczuciu po miesiącu stosowania zauważyłam stosowny progres jeżeli chodzi o efekty.
 Blizna w moim odczuciu stała się bledsza zrównując się prawie z kolorem skóry. Zredukowała się również jej wielkość, odrobinę się wchłaniając. Potwierdzam więc jego działanie.
Poza tym owy olejek służy mi również do relaksu, gdyż stosuję go do masażu a raczej robi to mój mąż :P
Podsumowując jest to produkt wart szczególnej uwagi z powodu jego skuteczności oraz wydajności.
Buteleczka 75-ml wystarcza spokojnie na okres miesiąca, bynajmniej tak jest w moim przypadku.
Dla porównania mocno promowany w telewizji Bio - Oil jest produktem droższym o mniejszej pojemności a efekty jego stosowania są niemal identyczne. Cena kosmetyku od Eveline oscyluje w przedziale od 20 - 25 zł co według mnie jest ceną odpowiednią dla tego typu wyrobów. Tak więc jeżeli macie jakiś problem, niedoskonałość, którą chcielibyście zredukować to polecam zainwestować w "multi-oil essence"
Cieszę się, jeżeli mogłam komuś pomóc.

Pozdrawiam was serdecznie :)

Może Ci się spodobać:

0 komentarze

Like us on Facebook

Flickr Images