Body Glam Argan od Eveline

22:55:00

Body Glam Argan Oil - Eveline Cosmetics
Body Glam Argan firmy Eveline Cosmetics czyli "luskusowy" jedwab do ciała ze złocistym pyłem.
Produkt ten według producenta powinien zmysłowo rozświetlić naszą skórę oraz doskonale nawilżyć, ujędrnić i poprawić elastyczność naszego naskórka. Przeznaczony jest podobno do większości rodzajów skóry w tym:
- suchej
- normalnej
- wrażliwej

Odnoszę jednak wrażenie, że owa adnotacja na opakowaniu nijak ma się do rzeczywistości. Moja wrażliwa skóra ma chyba problem z przyswajaniem tego kosmetyku. Jest on... No sama nie wiem jak to określić. Po prostu chyba nie działa tak jak powinien. Owszem wygładza skórę i mogę to ewidentnie odczuć, jednak jeżeli zaś chodzi o jej ujędrnienie oraz poprawę elastyczności to nie zauważyłam choćby minimalnej różnicy podczas jego stosowania.

Body Glam Argan Oil - Eveline Cosmetics


Konsystencja jest bardzo rzadka za co daje duży plus a aplikacja jest dosyć wygodna dzięki zaimplementowanej pompce, niestety uniemożliwia ona wykorzystanie kosmetyku do końca. Być może wężyk jest za krótki i jest to zabieg celowy aby klientki wcześniej kupowały następne opakowania. Ja jednak zalecałabym to poprawić.

Body Glam Argan Oil - Eveline Cosmetics
Bardzo ważną rzeczą w tego typu produktach jest zapach kosmetyku. Tutaj mamy do czynienia z typowym pudrowym zapachem a to trochę nie dla mnie. Kojarzy mi się ze starszymi babciami, które używają perfum o takim zapachu. Można było wymyślić coś lepszego, bardziej na topie, dla każdego.

Drobinki, które zawiera nie są aż tak intensywne jak to bywa w produktach konkurencji. Skóra ładnie mieni się w świetle a kosmetyk długo utrzymuje na ciele. Nadaję się więc na różne wyjścia ze znajomymi, na tak zwaną przysłowiową "imprezkę". Działa bardzo dobrze w przypadku lekkich poparzeń słonecznych, ponieważ zawiera substancje, które schładzają naszą skórę i jednocześnie podkreślają opaleniznę.

Podsumowując, nie jest to kosmetyk dla każdego. Powinno się go potraktować bardziej jako formę podkoloryzowania naszego wyglądu, nadania blasku niżeli jako środek pielęgnacyjny. Dość dobrze radzi sobie z wygładzaniem skóry, jednak dodatkowych atutów w formie poprawy elastyczności, ujędrnienia skóry nie uraczyłam. Nie wykluczam, że może jest to związane z rodzajem mojej skóry. Kosmetyk bardzo szybko się wchłania, jednak również lekko klei i należy odczekać pewien czas do pełnego wchłonięcia.

Plusy:
- efekt wygładzenia skóry
- efekt rozświetlający
- konsystencja
- szybko się wchłania
- nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
- ciekawy skład
- opakowanie z pompką

Minusy:
- nie spełnia funkcji ujędrniania oraz poprawy elastyczności
- opakowanie z pompką
- słabe nawilżenie
- zapach

Ocena: 7/10 pkt.

Ogólnie polecam jako bardzo dobry kosmetyk rozświetlający. Co do innych funkcji jakie powinien spełniać już nie. Pomimo wad będę go stosować ze względu na efekt rozświetlających mikro-drobinek, który tak bardzo przypadł mi do gustu.

Cena około 17,00zł / 245ml

Może Ci się spodobać:

7 komentarze

  1. świetny wpis :) sama jakiś czas temu zastanawiałam się nad zakupem tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze ze chyba nie zdecydowalabym sie kupic skoro mial byc efekt ujedrniajacy jako jeden z glownych a niestety fukncji tej nie spelnil :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam olejek arganowy, tej marki jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go kupić, ale widzę, że nie ma sensu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post, też uwielbiam kosmetyki :) obserwuje i liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o wspólną obserwację
    Ja już teraz Twoja kolej :)
    Liczę na Uczciwy rewanż
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę a zapowiadał się tak fajnie, myślałam żeby go kupić.. no nic, fajna recenzja! ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images