Czekoladowa paletka do cieni marki Makeup Revolution

20:57:00

Cześć Wam :)

      Na początek zaczniemy od pewnego pytania. Kto lubi czekoladę?...


Ja, ja!!!!
Wiadomo bo, która z nas nie lubi... Ten, zapach, smak. Ciężko się oprzeć tej słodkiej pokusie.

      Dzisiaj mam dla Was czekoladkę ale zaraz, zaraz, ta "słodkość" nie tuczy i nie pójdzie wam w boczki, tylko sprawi, że będziecie mega zadowolone ze swojego wyglądu!!!!! :)
Zacznijmy więc co nieco o czekoladowych cieniach marki Makeup Revolution.
Firma wywodzi się z Anglii i na rynku zadebiutowała z początkiem 2014 roku. To, że Makeup Rewolution jest niezwykle młoda to fakt, jednak prężnie się rozwija. Skutkuje to ogromną gamą kosmetyków do makijażu. W bardzo szybkim tempie podbiła nie tylko angielski rynek. W Polsce i na całym świcie, kobiety są zauroczone produktami firmy, która oferuje kosmetyki rewelacyjnej jakości w bardzo przystępnej cenie.



    Tak właśnie wygląda paletka 16 cieni do powiek w której znajdziemy odcienie matowe, satynowe jak i również perłowe. Dla każdego coś miłego.



      Firma Makeup Revolution wypuściła na rynek kilka palet, jednak "jeszcze" nie znalazłam się w posiadaniu wszystkich. Opisywany przeze mnie rodzaj to dokładnie "Death By Chocolate" - ciemna czekolada.


      Przejdźmy w końcu do rzeczy.
Jak już wyżej napisałam, posiada cienie matowe, satynowe i błyszczące, są one w ciepłych odcieniach, dobrane kolorystycznie w taki sposób, aby można było stworzyć piękny makijaż dzienny jak i wieczorowy.
Dużym plusem jest bardzo dobra pigmentacja, która jak wiemy przy tego typu kosmetykach jest dość ważna.
Cienie nakładają  się łatwo co sprawia, że idealnie nadają się do blendowania.
Kolejnym plusem jest opakowanie, które wygląda jak tabliczka czekolady co nęci zmysły i zachęca do jej kupna.
Ostatnia i chyba jedna z ważniejszych cech tej paletki to ku mojemu zaskoczeniu, zapach.
Pewnie już się domyślacie. Tak, to czekolada. Piękny zapach czekolady!

Różnorodność cieni. Bardzo dobre właściwości. Świetna jakość, adekwatna do ceny.
Z całego serducha polecam i wiem, że będziecie zadowolone z jej zakupu.

Może Ci się spodobać:

1 komentarze

  1. ooo to ta którą planuje kupić :D Uwielbiam ją chociaż jeszcze jej nie mam ;)

    > Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook

Flickr Images